Plasarea unei comenzi confirma citirea si acceptarea conditiilor de mai jos.

Toate preturile afisate/mentionate sunt in LEI si includ TVA.

Plata produselor se poate efectua dupa cum urmeaza:

  • numerar prin ramburs la livrare,
  • virament bancar, caz in care livrarea se face dupa primirea contravalorii in contul SC Blumin Serv SRL/sau conform intelegerii contractuale,
  • online cu card bancar prin procesatorul de plati Netopya Payments (https://netopia-payments.com).

Livrarea produselor se face prin transportator extern (curier).
* Se percepe o taxa forfetara de 21 lei,  pentru orice comanda efectuata cu livrarea pe teritoriul Romaniei, cu exceptia perioadelor in care se indica clar si in mod neechivoc lipsa taxei de transport/alta suma.
* Se percepe o taxa de 4 lei reprezentand costuri operationale pentru comenzile cu valoarea mai mica de 150 lei.
* se percepe o taxa de 6.5 lei cost operational ambalare produse tip ghiveci.
* Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 299 lei (tva inclus).
* livrarile pe teritoriul altor tari membre UE au costuri de livrare specifice care se calculeaza in functie de greutatea coletului. Va rugam luati legatura pe email la contact@artflora.ro pentru mai multe detalii. 
Produsele se livreaza in 24/72H de la primirea comenzii daca sunt pe stoc sau in 7-10 zile calendaristice in cazul precomenzilor.
Atentie!!! Comenzile plasate pana in ora 13 ( cu mici exceptii) se predau in aceeasi zi la curier. Comenzile plasate dupa orele 13 se vor procesa si se vor preda la curier in a doua zi lucratoare.
! NU SE EFECTUEAZA LIVRARI SAMBATA, DUMINICA sau pe durata SARBATORILOR LEGALE! 

Dupa plasarea comenzii, vei fi notificat in momentul ridicarii coletului de catre curier.
ATENTIE! In cazul in care ambalajul coletului este deteriorat, este necesara verificarea produselor din colet in prezenta curierului, iar in cazul in care observati deteriorarea produselor este necesara completarea unui Proces Verbal de Dauna in prezenta curierului. Acest proces verbal este dovada culpei curierului. Copia acestui document se trimite pe adresa contact@artflora.ro impreuna cu numarul comenzii si poze ale produselor deteriorate, iar noi vom initia recuperarea contravalorii produselor de la firma de curierat, astfel incat sa fiti despagubiti sau vom inlocui produsele deteriorate fara costuri din partea dumneavoastra.

In caz ca ati bifat optiunea de Ridicare showroom, va rugam efectuati plata prin card sau transfer bancar inainte de a veni pentru ridicare. Produsele se pot ridica in aceeasi zi de la depozitul nostru situat in Cluj-Napoca, Calea Baciului nr.47, Hala nr.5,  de Luni pana Vineri intre orele 9-16.30 (exceptand sarbatorile legale).

Documente: Toate coletele se trimit insotite de AWB curier si Factura fiscala. Acestea se gasesc in buzunarul auto-adeziv de pe cutia de transport. In caz ca ati omis documentele si nu le mai gasiti, va rugam trimiteti un email pe adresa contact@artflora.ro si va vom trimite in cel mai scurt timp factura electronica si sau orice alt document suplimentar aveti nevoie.